REKLAMAČNÍ ŘÁD zásilkového obchodu www.army-shop.cz
Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně po jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození doručené zásilky se zbožím, je kupující povinen vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, každá zásilka je pojištěna. Na základě vyhotoveného záznamu bude kupujícímu po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží.
SHODA S KUPNÍ SMLOUVOU
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
ZÁRUKA
Podmínkou uznání záruky je její uplatnění v záruční době. Na veškeré výrobky je poskytnuta záruční doba 24 měsíců ode dne zakoupení zboží. Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji.
Při uplatnění záruky má kupující, který je spotřebitelem:
- jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy.
- jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy.
- jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.
V případě výměny výrobku za nové zboží, záruční lhůta 24 měsíců pokračuje od data prvního nákupu.
Záruka se nevztahuje na:
- Vady zboží, na něž byla poskytnuta sleva a na niž byl kupující upozorněn.
- Vady způsobené běžným užíváním.
- Záruka se nevztahuje na opotřebení věci jejím obvyklým užíváním.
- Vady vzniklé nešetrným zacházením, nedostatečnou údržbou nebo nedodržením návodu k použití.
- U věcí použitých odpovídá prodejce za vady, které zboží mělo v době koupě a neodpovídají míře používání nebo opotřebení při převzetí kupujícím.
KONTAKTY PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE
(Na těchto kontaktech se rovněž můžete informovat o stavu reklamace)
GENERAL ARMY, spol. s r.o.
Pionýrů 839
Frýdek-Místek, 73801
Tel.: +420 558 638 206 (po–čt: 7:30–16:00, pá: 7:30–14:30)
e-mail: info@army-shop.cz
O případné reklamaci vady zboží nás prosím informujte telefonicky a to ještě před odesláním vadného zboží zpět. K reklamovanému zboží či výměně prosím přiložte průvodní dopis s podrobným popisem, co a jak se zbožím chcete provést, uveďte Vaše jméno, příjmení, adresu, e-mail, telefon a pokud možno i číslo objednávky (urychlí to řešení celého problému). Zároveň přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a záručního listu (pokud byl součástí dodávky).
Záruční a pozáruční servis prodávaného zboží zajišťuje:
GENERAL ARMY, spol. s r.o.
Pionýrů 839
Frýdek-Místek, 73801
Tel.: +420 558 638 206
e-mail: info@army-shop.cz
REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Prodávající vydá kupujícímu písemné (emailové) potvrzení o tom, kdy kupující uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení případné opravy a době jejího trvání. V případě zamítnuté reklamace obdrží kupující písemné odůvodnění zamítnutí.
Doporučujeme kupujícímu tato potvrzení uchovávat po dobu platnosti záruky. O reklamaci prodejce rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Při nedodržení této lhůty má kupující právo požadovat výměnu nebo odstoupit od smlouvy.
OSTATNÍ UJEDNÁNÍ
- Veškeré námi zasílané zboží je skrytě značeno z důvodu ochrany proti záměně; nebude-li se jednat o námi prodané zboží, nebude reklamace uznána.
- V případě odstoupení od smlouvy nebo uznání reklamace bude odpovídající částka zaslána převodem na účet nebo složenkou během 7–10 dnů.
- V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. Neoprávněná reklamace tento nárok nevytváří.
- Při výměně zboží z důvodu špatné volby velikosti hradí poštovné zákazník.
- Pokud došlo k chybě při expedici ze strany prodávajícího, kupující může požadovat úhradu vzniklých nákladů.
- Pokud zákazník zboží zašle zpět nedostatečně zabalené a dojde k poškození, hradí vzniklou škodu v plné výši.
- Prodávající neodpovídá za škody vzniklé neodborným používáním, vnějšími událostmi či chybnou manipulací.
- Oprávněná reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 7 dnů, obvykle následující pracovní den po obdržení.
- Veškeré náklady na zaslání reklamovaného zboží k prodávajícímu nese kupující (nezasílejte na dobírku – nebude převzato). Po uznání reklamace budou tyto náklady uhrazeny prodávajícím.
- Kupující má právo na úhradu nutných nákladů v souvislosti s reklamací, doporučujeme požádat do 30 dnů po jejím vyřízení.
Ve Frýdku-Místku, dne 26. 1. 2022
